8 juni 2012

B & B helt enkelt

Back in business.
Back on boat.
Back in (my) bed.

Japp, jag är tillbaka på Elida.
Vi ligger just nu på Öckerö med våra egna Spanienkonfirmander, som i skrivande stund har sin sista lektion i salongen. Kvar är nu "bara" förberedelser för själva konfirmationshögtiden: sånger, drama osv.

Det sägs att "gamla Elida" (som hon nog kommer att heta ända tills nån Elida VI är i bruk), som numera seglar under namnet Next Wave och tillhör UMU (YWAM) England, finns i krokarna! Tydligen låg hon förtöjd alldeles bakom Elida igårmorse men hann dra till Dyrön (av alla ställen...) innan jag anlände.
Fast Kapten tror vi ska stöta på henne under dagen. Weee!!

En heeelt annan sak. Lady Di har uppmärksammat mig på att hennes kommentarer på min blogg inte kommit upp. Nu börjar jag undra om det kan vara så att fler kommenterat inlägg utan att det synts.
Nog har jag tyckt att det varit ovanligt kommentarslöst och tyst på bloggen, men jag tänkte att jag inte skrivit om nåt värt att kommentera.

Det vore ju oerhört trist om det inte skulle funka. Jag hittar inga inställningar som verkar knas och min egen kommentar gick in iaf.
Jag får helt enkelt hoppas att jag inte missat nåt väsentligt som ville kommuniceras. =)

Hoppsan, nu ska vi gå! Dags att kasta loss.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar