9 augusti 2012

snyggare drottning var ordet!

Min facebooklogg haglar av samma citat ikväll. Förståeligt nog. Det roligaste sportcitatet på länge!
=D 
‎”Vi har högre berg, vi har snyggare drottning, vi kan åka skidor 
– och idag är vi bättre på handboll!”

Jag missade visst en del när jag letade mig bort från OS-tvn en stund på kvällskvisten.

Men det gör inget! För jag hade så otroligt trevligt där jag var!
Jag fick ett ryck och ville så gärna åka till Sigtuna en sväng och fika på mysiga Tant Brun. Så jag kidnappade Ann-Sofi från hennes rektorskontor – bokstavligen – och drog med mig henne i bilen.

Vi hann precis in på lilla gårdsplanen till Tant Brun när regnet började falla. Och snart vräkte det ner. Jaja, det gjorde inte så mycket. Vi hade ju det vi behövde: tak över huvudet, god paj, den allra sötaste kaffekannan – och varandras sällskap!

Så gott och underbart med hjärtesamtal!
Tack min vän!

Kvällen avslutades sedan, för min del, med högtravad oslagbar kostymfilm!
Det
är minsann inte ofta man får njuta av ord som taciturn, caprice, perjure och nonsensical.
=)

Och vem skulle inte falla, en tidig dimmig morgon, för orden: 

You have bewitched me, body and soul ... and I love you. 
And I never wish to be parted from you from this day on.

And on that note – godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar