26 augusti 2012

det lossnar

Har haft så många frågetecken rörande mitt närmaste framtid, typ från nu och ett halvår framåt. Men de verkar räta ut sig ett efter ett. Mycket bra.
Gillar utropstecken så mycket mer.

Angående förra inlägget har jag gjort en latmanslösning:
Alla som vill är välkomna till Güntherska hovkonditoriet i Uppsala på onsdag kl 18 för en fika med mig!
Kom bara inte alltför sent, för de stänger visst redan kl 19.... *erhhm*

Och idag har jag bokat en flygbiljett upp till höstvackra Umeå. Planerade en uppdaterad repris av det här.
För det här är väl lite fööör mycket begärt... ;-P
(kan dock inte förklara varför all bloggtext i ovan inlägg har blivit understruken – blogg.se:s påhitt)

I övrigt vilar jag mina lår idag efter gårdagens cykeltur på 2,5 mil.
Det är ju ändå vilodag.

Lite trista inlägg numera utan några bilder – I know – men vi får hålla ut tills en ny telefon dyker upp i min ägo.
(btw så kan man nu ringa till mig på mitt vanliga nummer; har fått nytt SIM-kort i en lånad telefon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar