26 september 2013

osync

Jag har hamnat lite i osynk.
Just nu har jag massor av tid till mitt jobbprojekt - men inget att hugga tag i eftersom vi står o stampar o väntar på respons.
Men lagom till att jag tar Ryans vingar o far ner till båten som (förhoppningsvis) då är i Porto, kommer jag att ha massor av jobb att göra! =/

Då önskar man plötsligt att Atlanten kunde erbjuda gratis wifi, som de flesta serviceinrättningar nuförtiden. Men oceanen är inte riktigt där än.

Å andra sidan vet jag inte om jag vill att Atlanten ska erbjuda wifi. Egentligen.

Så under tiden får jag fylla min tid med saker som hårklippning (ja, Natha, nu har jag oxå rak hellugg), tandläkarbesök och, som idag, fikastunder med vänner.
*undrar genast om de två sista sakerna verkligen får lov att befinnas i samma mening...? så olika känslor som de framkallar*

Njuter annars av det rasande vackra höstvädret - men fäller knappast några sorgefyllda tårar över att få byta ut vantarna mot shorts om mindre än en vecka!
(för lite bilder från seglarna, se här – bilder som iofs får en att undra om inte Atlanten har skaffat wifi när allt kommer kring...?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar