21 oktober 2012

Snabbvisit

Tvära kast ibland.
Plötsligt befinner jag mig i Sverige igen! Men bara för sisådär 40 timmar, flyger tillbaka till Spanien igen på tisdag morgon.

Orsaken är begravning. Han som var internatpappa när jag bodde i Afrika, avled fruktansvärt tragiskt, totalt oväntat, under en semesterresa i Turkiet nyligen.
Det tog mig hårt, och jag kände att jag gärna ville vara med på begravningen.

Välsignat nog fick jag resan sponsrad(!!) och kläder lånar jag av Diana så jag slipper åka via Ua (begravningen är i Vårgårda). Tacksam!!

Och tacksam också för underbara vänner - Åke & Kärstin - som mötte mig på flygplatsen och bjöd mig på middag o go' pratstund.
Och så Gun, förstås, som öppnar upp sitt hem.

Är också tacksam att jag hann vara med på hela Musikturnén, minus sista dagen. Slutet blev lite regnigt med mycket färre folk än normalt, men vi har haft det fantastiskt härligt som helhet.
Och igårkväll avslöjade Kapten en massa spännande, roliga saker som ligger framför...! :D

Jag måste bara hitta min väg, plats o uppgift i allt, nu när jag har sådan ryggvärk som hindrar mig från det mesta jobb ombord. :/

Tack o lov att jag har Gud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar