30 juli 2012

Uppsala nästa

Jag har bytt färdmedel. Igår var det bil, idag tåg och buss.
Min älskade favoritperiod på året är slut, Sommarturnén, och jag är på väg hem.

Är så uppfylld av tacksamhet över den gångna månaden och allt vi varit med om. Så många fantastiska stunder, möten med människor, oförglömliga ögonblick. Undrar hur många tusen människor vi fått beröra med vårt budskap under våra fyra veckor?
I himlen en dag får vi veta.

Igår avslutades allt med en sista spelning (där rösterna påtagligt var slitna) i Göteborg, där säsongens första konfaläger stod på kajen och tog emot.

Jag ska dock vara ledig ett tag och fick åka snålskjuts med underbara Cilla & David ända till Köping, där jag fick en natts vila och efterföljande 'american pancake breakfast' innan fortsatt färd.
*tacksam!*

Inser att jag inte bott på landbacken på två månader. Ska bli lite skönt.

Uppsala nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar