25 maj 2012

Kärin 2.0

VÄLKOMNA TILL MITT NYA HEM!

Mina vidlyftiga förhoppningar om att mitt bloggande ska ta nya höjder i och med detta plattformsbyte, är nog just – vidlyftiga. Men jag vill blundande vila i inbillningen, åtminstone för en tid, att detta ska innebära en nytändning, en renässans, för mina tankar o redogörelser på nätet.

Låt oss hoppas!
Det kan knappast bli sämre än det varit senaste halvåret, med undantag för en rent klinisk bloggdöd.

Idag vaknade jag med en djup längtan efter att få tillbringa dagen ute på vattnet i en båt! En känsla som förstärktes i takt med att kvicksilverstapeln steg.
Jag skickade ett sms till käre Morbror, räddaren i nöden, som bad mig komma ut till Ekoln vid halv fyra. En stund senare njöt jag av vind, sol, vatten, stillhet, en god bok och kall grillad kyckling.

Äntligen lite semester!



1 kommentar:

  1. Grattis till nya bloggen!
    Helt klart snyggare och fräschare än den andra! :)
    Hoppas allt kommer att funka som du önskar.
    Kram, Syrran

    SvaraRadera