22 maj 2013

Home is where... yeah - where?!

För X:te gången i ordningen har jag flyttat mitt bohag.
Eller för att vara korrekt: jag har flyttat den del av mitt bohag som befunnits i Västergötland, på ett antal på varandra följande adresser, de senaste fem åren. Nu tröttnade jag på att hoppas på en bostad i de trakterna och när jag ändå måste ut från senaste stället, beslöt jag föra hem alltihop till den lada utanför Uppsala där resten finns magasinerat.

Skulle tro mamma o pappa är gaaanska så less på att flytta mina prylar nu.

Som mamma sade: "Nu hoppas jag detta är sista gången på ett långt tag."
För att sedan snabbt tillägga: "Det vill säga om du inte hittar en lägenhet förstås!"
=)


Nu ska jag vara i Uppsala nästan två veckor, för på söndag fyller världens bästa församling 30 år!!
Och helgen därefter installeras min nye huvudpastor, Farbror Joakim!
Alla orsaker att fira.

Avslutar med en cool nyhet.
(jag vet, det är egentligen ingen nyhet, för det händer varje år - men ändå!)

Tidigt imorgon bitti går solen upp vid Treriksröset - för att inte gå ner igen förrän 21 juli!!
Det är faktiskt riktigt häftigt.
=)

Ha en bra fortsatt vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar