24 januari 2013

time to go

Än en gång, sista natten med gänget - gänget 'being' min egen underbara mjuka 120-säng med fantastiskt fluffigt gosigt duntäcke och perfekta kudde.
Yep, I get a little protective over my bed every time I need to leave.

Om åtta timmar sitter jag på tåget till Gbg, dödstrött no doubt. Väskan är packad och vägd (och godkänd av nämnda våg, 'brought to you by RyanAir' - not really, but close).
Nu fattas bara att Kapten kommer på att han ska skicka flygbiljetten till mig...

Semestern har varit skön: vila, böcker, kyrka, snö, Bregott, kiropraktor - och så lite jul, nyår o trettondag som bonus. Och Les Mis som hallonet på toppen (eftersom jag inte gillar körsbär).

Insåg igår att jag kommer att vara enda hönan i tuppgården nästa vecka på båten. They better pamper me. Churros, film, massage - jag är lättköpt.

Ok, better snuggle.
See ya'!

3 kommentarer:

  1. Nice!!! Have a blessed time! Enjoy!!
    xxx from Nelleke on Next Wave

    SvaraRadera
  2. Krama grabbarna från mig och ha det riktigt fint i värmen!

    SvaraRadera