11 januari 2013

Nina nina ninana ... Boktipset

Är än en gång på resande fot, på väg till Gbg för "Dr Lisas" examensfest. Det ska bli roligt! Vem vet, festen kanske bjuder på någon rafflande uppvisningsoperation??

Under veckan har jag deltagit i kyrkans bön- & fastevecka, vilket har varit fantastiskt! Varje kväll har ca 500 pers(!) samlats för att be och lovsjunga i två timmar - timmar som bara svischat förbi.
Samtidigt tog jag en liten paus från FB, Insta o blogg.

Istället har jag läst en ruskigt bra bok, som jag på en gång vill rekommendera till alla (besättningen, hallå!!). Jag fick den på en julfest med mitt gamla jobb (ja, jag mer eller mindre kraschade mig in..). Snällt av Magnus att ge julklapp till _nästan_ inbjudna. ;)

(För dem som nu blev oroliga över mitt hyfs, kan jag meddela att jag hann få en smsinbjudan innan jag kom dit! :)

Boken heter "Du sol stå stilla", skriven av Steven Furtick, ca 32 år. Otroligt inspirerande, matnyttig, handfast, konkret - och viktig!
Läs den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar