7 december 2012

*host host snora snora*

Men vad?!
Jag skrev ju ett inlägg för några dagar sedan - vart tog det vägen??
Inser nu att det inte är här. Och då blev det därmed ruskigt längesedan jag skrev sist.
Illa.

Tyvärr har jag inte så mycket att komma med, detta till trots. Jag hade tänkt ha en fartig, innehållsrik o rolig helg, eftersom jag ensam(!) huserar över parentesernas lägenhet i två dygn. (Kan vara första gången på sex år jag är ensam så länge i en lägenhet..)

Men så slog ett litet högst ovälkommet virus till! Och där låg jag pladask o kippade efter andan och tömde näsan på litervis(!) snor. Jag har knappt sovit på två nätter pga våldsam värk i halsen, så halv sju imorse gav jag upp och åkte till vårdcentralen till öppningsdags. Ville kolla så det inte var halsfluss eller nåt.
Men det hade jag ju inget för. "Bara ett litet virus, inget att göra."

Att nåt så litet kan orsaka sådan smärta o obehag?!

Så här sitter jag nu, i den tomma lägenheten. Och dricker honungsvatten.

Under tiden får ni roa er med Lady Di's betydligt roligare julkalendersblogg.
"Roligare" om man är lite västkustskt lagd, vill säga...
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar